KLOKAN BEZ GRANICA
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici naše škole: Ana Jurjević, Juraj Lađarević, Nela Pudar, Mila Perković, Luka Zovko, Katarina Zrinušić te njihove učiteljice Mirela Lacko, Eva Matošin, Ana Špegar i pedagogica škole Marina Mirosavljević, sudjelovali su u 5. i ujedno posljednjoj mobilnosti u sklopu Erasmus + projekta „Tools For Future“ u Oust Marest, sjeveru Francuske, na granici između Hauts de Francea i Normandije.
Mobilnost se odvijala u razdoblju od 01. – 07. 5. 2022., a svrha posjete je bila istražiti vještine povezane s bivšim starim zanatima: drotarstvo, vez, drvene igračke, lončarstvo...Tijekom kratkoročne razmjene učenika organizirano je „Children artisan village“. Učenici iz svake zemlje su zajedno izrađivali sve što su naučili tijekom projekta.
Prvi dan projektnog sastanka započeo je u školi „Oust Marest“. Učiteljice i učenici škole poželili su srdačnu dobrodošlicu učenicima iz Slovačke, Rumunjske, Sjeverne Makedonije i Hrvatske. Nakon obilaska škole i aktivnosti kojima smo se još jednom predstavili i malo bolje upoznali, učenici su u međunarodnim timovima sudjelovali u provedbi radionica.
Imali smo organiziran piknik na plaži u mjestu Le Treport, vozili smo se vlakom od St. Valery do Le Crotoya, bili smo u posjetu estuariju te sudjelovali na olimpijskim igrama. Posljednji dan, subotu, proveli smo u Parizu gdje smo posjetili Eifelov toranj i prošetali francuskim ulicama.
Učenici su aktivno sudjelovali u aktivnostima te svojim doprinosom omogućili uspješnu realizaciju predviđenih aktivnosti. Učitelji iz partnerskih škola i škole domaćina, sudjelovali su na sastanku na kojem su analizirali provedene aktivnosti te dogovorili detalje završetka projekta.
Ovaj projekt podiže interdisciplinarnu nastavu i omogućava svakom učeniku, pa i onima s teškoćama u školi, da se dobro osjećaju u školi. Motiviraniji su i željni učenja, spremni su uspjeti i birati kakve sposobnosti žele razviti kako bi pronašli svoj budući posao.
Ovu mobilnost pamtit ćemo dugo. Usvojena znanja i vještine iskoristit ćemo za poticanje pozitivnih promjena u našoj školi i okruženju, a prijateljstva ostvarena na ovom međunarodnom projektu čuvat ćemo kao neprocjenjivu vrijednost i poticaj za daljnji osobni rast i napredak.