2024-11-19 08:00:00 Projektni dan - prijave na radionice Dragi učenici,
Učenice/učenici mogu se prijavljivati i u radionice koje održavaju profesori koji im inače ne predaju – bitno je da se radionice održavaju u smjeni u kojoj bi se toga dana održavala i nastava – dakle, 5. i 7. razredi prijepodne, 6. i 8. razredi poslijepodne – nije se moguće prijaviti u radionice koje se održavaju u suprotnoj smjeni!
Pod "Opširnije" nalazi se popis svih radionica za više razrede. Klikom na ime učitelja otvara se obrazac za prijavu. Potrebno je kliknuti na kružić ispred naziva radionice i gumb „Submit“ kako bi se prijava poslala. Ako se prikaže poruka „This form is no longer accepting responses“, odabrana radionica je popunjena i potrebno je odabrati drugu. PRIJEPODNE – 5. I 7. RAZREDI:
1. i 2. sat MLADEN JEĐUD (GEOGRAFIJA) – Orijentacijsko trčanje – 12 učenika Učenici trebaju: tenisice, trenirku (ili opremu za TZK) i olovku. JELENA LESIĆ IVANIĆ, MARTINA JELAVIĆ (ENGLESKI JEZIK, NJEMAČKI JEZIK) – All the world˙s a stage – 24 učenika – samo 5. razred!!! Učenici će upoznati Shakespearea na zabavan način: istraživat će ljudske emocije, osmišljavati vlastite scene, glumiti i na kraju snimiti kratak video svoje izvedbe. MIRELA MAMIĆ (PRIRODA/BIOLOGIJA/KEMIJA) - Aromateka – 12 učenika Učenici će izraditi sapune, mirisne soli za kupanje i svijeće od pčelinjeg voska JASMINKA KOKOLIĆ GOLUBIĆ, LUCIJA MARTA JELAVIĆ (HRVATSKI JEZIK) - Pazi, snima se! – 24 učenika Učenici će podijeliti između sebe uloge (voditelj/voditelji, novinari, lektor/lektori, snimatelj/snimatelji, montažer/montažeri i urednik/urednici, šminker, kostimograf) i snimiti dnevnu vijest. NINA RADNIĆ (VJERONAUK) – Glagoljica u glini – 12 učenika Učenici će u glini izraditi početno slovo svoga imena. MONIKA KAJINIĆ (MATEMATIKA) – Matematičke igre i detektivske priče – 14 učenika Učenici će se suočiti s detektivskim pričama, financijskim izazovima i logičkim problemima iskazanima u slikama, riječima i brojevima – uočit će primjenjivost matematike u svakodnevnom životu, a uz to se i dobro zabaviti. DARIJA GAŠPAROVIĆ, BARBARA KULUNDŽIĆ (INFORMATIKA) – INFOboj – 24 učenika Učenici će rješavati zagonetke, pronaći skrivene tragove i surađivati kako bi otključali tajne znanja i uspješno se „izvukli” iz učionice – kombinirat će kreativnost, istraživačke vještine i timski rad. DORIAN ČEMER (POVIJEST) – Kulturni spomenici Republike Hrvatske – materijalna kulturna baština – 12 učenika Učenici će biti podijeljeni u grupe (predromanika, romanika, renesansa, barok) te uz pomoć slikovnog prikaza kulturnih spomenika na razglednicama/karticama pronalaziti smještaj spomenika na slijepom zemljovidu i lenti vremena.
3. i 4. sat MLADEN JEĐUD (GEOGRAFIJA) – Orijentacijsko trčanje – 12 učenika Učenici trebaju: tenisice, trenirku (ili opremu za TZK) i olovku. JELENA LESIĆ IVANIĆ, MARTINA JELAVIĆ (ENGLESKI JEZIK, NJEMAČKI JEZIK) – Solve the mystery with Sherlock Holmes – 24 učenika – samo 7. razred!!! Učenici će učiti kako Sherlock Holmes rješava zagonetke, osmišljavat će vlastite zagonetke i scenarije, glumiti, a na kraju snimiti kratki video svoje istrage. MIRELA MAMIĆ (PRIRODA/BIOLOGIJA/KEMIJA) - Aromateka – 12 učenika Učenici će izraditi sapune, mirisne soli za kupanje i svijeće od pčelinjeg voska JASMINKA KOKOLIĆ GOLUBIĆ, LUCIJA MARTA JELAVIĆ (HRVATSKI JEZIK) - Pazi, snima se! – 24 učenika Učenici će podijeliti između sebe uloge (voditelj/voditelji, novinari, lektor/lektori, snimatelj/snimatelji, montažer/montažeri i urednik/urednici, šminker, kostimograf) i snimiti dnevnu vijest. EDA MILJKOVIĆ BUDAK (VJERONAUK) – Izrada personaliziranih krunica – 12 učenika Učenici će izraditi krunice kao nabožni predmet kojim se moli velika marijanska molitva. Moći će i umetnuti svoje ili tuđe ime umjesto zrnaca i na taj način nekome pokloniti ovakav poklon ili ostaviti sebi za uspomenu. MONIKA KAJINIĆ (MATEMATIKA) – Matematičke igre i detektivske priče – 14 učenika Učenici će se suočiti s detektivskim pričama, financijskim izazovima i logičkim problemima iskazanima u slikama, riječima i brojevima – uočit će primjenjivost matematike u svakodnevnom životu, a uz to se i dobro zabaviti. DARIJA GAŠPAROVIĆ, BARBARA KULUNDŽIĆ (INFORMATIKA) – INFOboj – 24 učenika Učenici će rješavati zagonetke, pronaći skrivene tragove i surađivati kako bi otključali tajne znanja i uspješno se „izvukli” iz učionice – kombinirat će kreativnost, istraživačke vještine i timski rad. DORIAN ČEMER (POVIJEST) – Kulturni spomenici Republike Hrvatske – materijalna kulturna baština – 12 učenika Učenici će biti podijeljeni u grupe (predromanika, romanika, renesansa, barok) te uz pomoć slikovnog prikaza kulturnih spomenika na razglednicama/karticama pronalaziti smještaj spomenika na slijepom zemljovidu i lenti vremena.
POSLIJEPODNE - 6. I 8.RAZREDI:
1. i 2. sat BRANKO RAZUM (TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA) – Nogotenis – 12 učenika Učenici će se upoznati s nogotenisom, poznatim i kao foot tennis ili soccer tennis, dinamičnom sportskom igrom koja kombinira elemente nogometa i tenisa. Igra se na terenu s mrežom, a igrači koriste noge, glavu i tijelo kako bi prebacili loptu preko mreže. DUBRAVKA DESPOT (ENGLESKI JEZIK) – All the world˙s a stage – 12 učenika – samo 6. razred!!! Učenici će upoznati Shakespearea na zabavan način: istraživat će ljudske emocije, osmišljavati vlastite scene, glumiti i na kraju snimiti kratak video svoje izvedbe, MILKA MIHALJEVIĆ (ENGLESKI JEZIK) – Building Bridges – 12 učenika In this workshop pupils will be encouraged to get creative and work together to develop teamwork skills, including communication, patience and respect. ANA JAKIĆ, MARIJANA DŽALO (HRVATSKI JEZIK) – Dobar argument i željezna vrata otvara – 24 učenika Učenici će naučiti što je parlaonica kao oblik usmene rasprave te razlikovati pojmove teza, argument i protuargument, raspravljat će o temama iz svakodnovnoga života , vježbatiizražavati stavove, kvalitetno ih argumentirati, ali i dokazima i obrazloženjima pobijati stavove s kojima se ne slažu. MARGARETA MALOGORSKI-SMOLJAK (VJERONAUK) – Ljubav dopire svuda – Škole koje daju život: Mala djela, velika razlika (Marijini obroci) – 12 učenika Učenici će, nakon odgledanog kratkog dokumentarnog filma o projektu Marijinih obroka, osmisliti način kako pomoći podići svijest o potrebi solidarnosti s vršnjacima koji žive u neimaštini i siromaštvu te osvijestiti važnost obrazovanja za preživljavanje u zemljama trećeg svijeta. ANDREJA BELAVIĆ (MATEMATIKA) – Tajne brojeva – 12 učenikaUčenici će upoznati razvoj brojeva kroz povijest, zapis brojeva u raznim kulturama, naučiti pisati brojeve hijeroglifima, pisati brojeve sustavom indijanskog plemena Maya i pozabaviti se dešifriranjem brojeva zapisanih različitim brojevnim sustavima. TEA PULJKO (INFORMATIKA) – Stvaramo svog Chatbota!– 12 učenika Učenici će se upoznati s osnovama umjetne inteligencije i samostalno izraditi jednostavnog chatbota. Steći će osnovna znanja o umjetnoj inteligenciji, razviti logičko razmišljanje i kreativnost, naučiti osnove programiranja, a na kraju radionice predstaviti i testirati svog chatbota. JOANNA SLANINA LUMEZI (POVIJEST) – Kulturni spomenici na starim razglednicama – 12 učenika Učenici trebaju donijeti jednu staru razglednicu iz bilo kojeg kraja Republike Hrvatske. IVANA KRALJEVIĆ, SANJA ZDILAR DAKIĆ (MATEMATIKA, FIZIKA) – Pokusi u nastavi – 24 učenika Učenici će kroz zanimljiva mjerenja i pokuse te računanje i prikaz dobivenih podataka ponoviti i proširiti postojeća znanja iz sljedećih tema: Mjerenje duljine i mase, Određivanje volumena pravilnih i nepravilnih tijela, Korpuskularnost i Električni strujni krug. IVANA KUSANOVIĆ (MATEMATIKA/FIZIKA) – Ima li struje? – 12 učenika – samo 8. razred!!! Učenici će radom u grupama spajati strujne krugove sa žaruljama i LED diodama i istražiti razlike, izazvati kratki spoj u strujnom krugu i istražiti njegove posljedice, istražiti kako se može mijenjati jakost struje u strujnom krugu, izraditi bateriju od limuna i mjeriti struju i napon multimetrom. DALIA FINEK BREZARIĆ (LIKOVNA KULTURA) – Radionica izrade šivanih punjenih ukrasa od filca - 14 učenika Učenici će na radionici izrađivati punjene ukrase od filca tako da će rezati razne oblike od filca, spajati ih, puniti poliesterskim vlaknom te ručno šivati rubove. Razvijat će finu motoriku, vježbati preciznost, strpljenje te naučiti ili usavršiti tehniku ručnog šivanja šivaćom iglom i debljim koncem. AMALIJA CIPRIĆ (GLAZBENA KULTURA) – Škola Vrbani – obrada himne pomoću orff instrumentarija – 14 učenika Učenici će obraditi tekst Himne Škole te skupno muzicirati instrumentima Orff instrumentarija (ritamske i melodijske udaraljke).
3. i 4. sat BRANKO RAZUM (TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA) – Nogotenis – 12 učenika Učenici će se upoznati s nogotenisom, poznatim i kao foot tennis ili soccer tennis, dinamičnom sportskom igrom koja kombinira elemente nogometa i tenisa. Igra se na terenu s mrežom, a igrači koriste noge, glavu i tijelo kako bi prebacili loptu preko mreže. DUBRAVKA DESPOT (ENGLESKI JEZIK) – Solve the mystery with Sherlock Holmes – 12 učenika – samo 8. razred!!! Učenici će učiti kako Sherlock Holmes rješava zagonetke, osmišljavat će vlastite zagonetke i scenarije, glumiti, a na kraju snimiti kratki video svoje istrage. MILKA MIHALJEVIĆ (ENGLESKI JEZIK) – Building Bridges – 12 učenika In this workshop pupils will be encouraged to get creative and work together to develop teamwork skills, including communication, patience and respect. ANA JAKIĆ, MARIJANA DŽALO (HRVATSKI JEZIK) – Dobar argument i željezna vrata otvara – 24 učenika Učenici će naučiti što je parlaonica kao oblik usmene rasprave te razlikovati pojmove teza, argument i protuargument, raspravljat će o temama iz svakodnovnoga života , vježbatiizražavati stavove, kvalitetno ih argumentirati, ali i dokazima i obrazloženjima pobijati stavove s kojima se ne slažu. MARGARETA MALOGORSKI-SMOLJAK (VJERONAUK) – Ljubav dopire svuda – Škole koje daju život: Mala djela, velika razlika (Marijini obroci) – 12 učenika Učenici će, nakon odgledanog kratkog dokumentarnog filma o projektu Marijinih obroka, osmisliti način kako pomoći podići svijest o potrebi solidarnosti s vršnjacima koji žive u neimaštini i siromaštvu te osvijestiti važnost obrazovanja za preživljavanje u zemljama trećeg svijeta. ANDREJA BELAVIĆ (MATEMATIKA) – Tajne brojeva – 12 učenikaUčenici će upoznati razvoj brojeva kroz povijest, zapis brojeva u raznim kulturama, naučiti pisati brojeve hijeroglifima, pisati brojeve sustavom indijanskog plemena Maya i pozabaviti se dešifriranjem brojeva zapisanih različitim brojevnim sustavima. TEA PULJKO (INFORMATIKA) – Stvaramo svog Chatbota!– 12 učenika Učenici će se upoznati s osnovama umjetne inteligencije i samostalno izraditi jednostavnog chatbota. Steći će osnovna znanja o umjetnoj inteligenciji, razviti logičko razmišljanje i kreativnost, naučiti osnove programiranja, a na kraju radionice predstaviti i testirati svog chatbota. JOANNA SLANINA LUMEZI (POVIJEST) – Kulturni spomenici na starim razglednicama – 12 učenika Učenici trebaju donijeti jednu staru razglednicu iz bilo kojeg kraja Republike Hrvatske. IVANA KRALJEVIĆ, SANJA ZDILAR DAKIĆ (MATEMATIKA, FIZIKA) – Pokusi u nastavi – 24 učenika Učenici će kroz zanimljiva mjerenja i pokuse te računanje i prikaz dobivenih podataka ponoviti i proširiti postojeća znanja iz sljedećih tema: Mjerenje duljine i mase, Određivanje volumena pravilnih i nepravilnih tijela, Korpuskularnost i Električni strujni krug. IVANA KUSANOVIĆ (MATEMATIKA/FIZIKA) – Ima li struje? – 12 učenika – samo 8. razred!!! Učenici će radom u grupama spajati strujne krugove sa žaruljama i LED diodama i istražiti razlike, izazvati kratki spoj u strujnom krugu i istražiti njegove posljedice, istražiti kako se može mijenjati jakost struje u strujnom krugu, izraditi bateriju od limuna i mjeriti struju i napon multimetrom DALIA FINEK BREZARIĆ (LIKOVNA KULTURA) – Radionica izrade šivanih punjenih ukrasa od filca - 14 učenikaUčenici će na radionici izrađivati punjene ukrase od filca tako da će rezati razne oblike od filca, spajati ih, puniti poliesterskim vlaknom te ručno šivati rubove. Razvijat će finu motoriku, vježbati preciznost, strpljenje te naučiti ili usavršiti tehniku ručnog šivanja šivaćom iglom i debljim koncem. AMALIJA CIPRIĆ (GLAZBENA KULTURA) – Škola Vrbani – obrada himne pomoću orff instrumentarija – 14 učenika Učenici će obraditi tekst Himne Škole te skupno muzicirati instrumentima Orff instrumentarija (ritamske i melodijske udaraljke). |
Osnovna škola Vrbani |