KLOKAN BEZ GRANICA
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi učenici,
ove školske godine obilježit ćemo Dan Osnovne škole Vrbani nizom radionica koje će se održati u četvrtak, 21. 11. 2024. u prijepodnevnoj (5. i 7. razredi) i poslijepodnevnoj (6. i 8. razredi) smjeni.
Svaka učenica/učenik od 5. do 8. razreda mora se prijaviti u 2 različite radionice – jednu, koja se održava 1. i 2. sat i drugu, koja se održava 3. i 4. sat.
Učenice/učenici mogu se prijavljivati i u radionice koje održavaju profesori koji im inače ne predaju – bitno je da se radionice održavaju u smjeni u kojoj bi se toga dana održavala i nastava – dakle, 5. i 7. razredi prijepodne, 6. i 8. razredi poslijepodne – nije se moguće prijaviti u radionice koje se održavaju u suprotnoj smjeni!
U neke radionice mogu se prijaviti samo učenice/učenici određenih razreda – npr. samo 8. razredi, pa i na to treba obratiti pažnju prilikom prijavljivanja.
Kada se jednom prijavi željena radionica – nije moguća promjena (prijava u neku drugu radionicu). U svaku radionicu može se prijaviti određeni broj učenica/učenika. Kada se radionica popuni – dalje prijave nisu moguće.
Ako se učenica/učenik ne prijavi u radionice, znači da toga dana nije došla/došao na nastavu te treba donijeti ispričnicu za izostanak (kao i za svaki drugi nastavni dan).
Učenice/učenici nižih razreda ne trebaju se prijavljivati u svoje radionice – održavaju se u matičnim razredima s učiteljicama. Popis radionica za niže razrede nalazi se u dokumentu u prilogu ove vijesti.
Pod "Opširnije" nalazi se popis svih radionica za više razrede. Klikom na ime učitelja otvara se obrazac za prijavu. Potrebno je kliknuti na kružić ispred naziva radionice i gumb „Submit“ kako bi se prijava poslala. Ako se prikaže poruka „This form is no longer accepting responses“, odabrana radionica je popunjena i potrebno je odabrati drugu.
PRIJEPODNE – 5. I 7. RAZREDI:
1. i 2. sat
Učenici trebaju: tenisice, trenirku (ili opremu za TZK) i olovku.
Učenici će upoznati Shakespearea na zabavan način: istraživat će ljudske emocije, osmišljavati vlastite scene, glumiti i na kraju snimiti kratak video svoje izvedbe.
Učenici će izraditi sapune, mirisne soli za kupanje i svijeće od pčelinjeg voska
Učenici će podijeliti između sebe uloge (voditelj/voditelji, novinari, lektor/lektori, snimatelj/snimatelji, montažer/montažeri i urednik/urednici, šminker, kostimograf) i snimiti dnevnu vijest.
Učenici će u glini izraditi početno slovo svoga imena.
Učenici će se suočiti s detektivskim pričama, financijskim izazovima i logičkim problemima iskazanima u slikama, riječima i brojevima – uočit će primjenjivost matematike u svakodnevnom životu, a uz to se i dobro zabaviti.
Učenici će rješavati zagonetke, pronaći skrivene tragove i surađivati kako bi otključali tajne znanja i uspješno se „izvukli” iz učionice – kombinirat će kreativnost, istraživačke vještine i timski rad.
Učenici će biti podijeljeni u grupe (predromanika, romanika, renesansa, barok) te uz pomoć slikovnog prikaza kulturnih spomenika na razglednicama/karticama pronalaziti smještaj spomenika na slijepom zemljovidu i lenti vremena.
3. i 4. sat
Učenici trebaju: tenisice, trenirku (ili opremu za TZK) i olovku.
Učenici će učiti kako Sherlock Holmes rješava zagonetke, osmišljavat će vlastite zagonetke i scenarije, glumiti, a na kraju snimiti kratki video svoje istrage.
Učenici će izraditi sapune, mirisne soli za kupanje i svijeće od pčelinjeg voska
Učenici će podijeliti između sebe uloge (voditelj/voditelji, novinari, lektor/lektori, snimatelj/snimatelji, montažer/montažeri i urednik/urednici, šminker, kostimograf) i snimiti dnevnu vijest.
Učenici će izraditi krunice kao nabožni predmet kojim se moli velika marijanska molitva. Moći će i umetnuti svoje ili tuđe ime umjesto zrnaca i na taj način nekome pokloniti ovakav poklon ili ostaviti sebi za uspomenu.
Učenici će se suočiti s detektivskim pričama, financijskim izazovima i logičkim problemima iskazanima u slikama, riječima i brojevima – uočit će primjenjivost matematike u svakodnevnom životu, a uz to se i dobro zabaviti.
Učenici će rješavati zagonetke, pronaći skrivene tragove i surađivati kako bi otključali tajne znanja i uspješno se „izvukli” iz učionice – kombinirat će kreativnost, istraživačke vještine i timski rad.
Učenici će biti podijeljeni u grupe (predromanika, romanika, renesansa, barok) te uz pomoć slikovnog prikaza kulturnih spomenika na razglednicama/karticama pronalaziti smještaj spomenika na slijepom zemljovidu i lenti vremena.
POSLIJEPODNE - 6. I 8.RAZREDI:
1. i 2. sat
Učenici će se upoznati s nogotenisom, poznatim i kao foot tennis ili soccer tennis, dinamičnom sportskom igrom koja kombinira elemente nogometa i tenisa. Igra se na terenu s mrežom, a igrači koriste noge, glavu i tijelo kako bi prebacili loptu preko mreže.
Učenici će upoznati Shakespearea na zabavan način: istraživat će ljudske emocije, osmišljavati vlastite scene, glumiti i na kraju snimiti kratak video svoje izvedbe,
In this workshop pupils will be encouraged to get creative and work together to develop teamwork skills, including communication, patience and respect.
Učenici će naučiti što je parlaonica kao oblik usmene rasprave te razlikovati pojmove teza, argument i protuargument, raspravljat će o temama iz svakodnovnoga života , vježbatiizražavati stavove, kvalitetno ih argumentirati, ali i dokazima i obrazloženjima pobijati stavove s kojima se ne slažu.
Učenici će, nakon odgledanog kratkog dokumentarnog filma o projektu Marijinih obroka, osmisliti način kako pomoći podići svijest o potrebi solidarnosti s vršnjacima koji žive u neimaštini i siromaštvu te osvijestiti važnost obrazovanja za preživljavanje u zemljama trećeg svijeta.
Učenici će upoznati razvoj brojeva kroz povijest, zapis brojeva u raznim kulturama, naučiti pisati brojeve hijeroglifima, pisati brojeve sustavom indijanskog plemena Maya i pozabaviti se dešifriranjem brojeva zapisanih različitim brojevnim sustavima.
Učenici će se upoznati s osnovama umjetne inteligencije i samostalno izraditi jednostavnog chatbota. Steći će osnovna znanja o umjetnoj inteligenciji, razviti logičko razmišljanje i kreativnost, naučiti osnove programiranja, a na kraju radionice predstaviti i testirati svog chatbota.
Učenici trebaju donijeti jednu staru razglednicu iz bilo kojeg kraja Republike Hrvatske.
Razglednicu će smjestiti na slijepi povijesni zemljovid, a kulturni spomenik ucrtati na lentu vremena.
Učenici će kroz zanimljiva mjerenja i pokuse te računanje i prikaz dobivenih podataka ponoviti i proširiti postojeća znanja iz sljedećih tema: Mjerenje duljine i mase, Određivanje volumena pravilnih i nepravilnih tijela, Korpuskularnost i Električni strujni krug.
Učenici će radom u grupama spajati strujne krugove sa žaruljama i LED diodama i istražiti razlike, izazvati kratki spoj u strujnom krugu i istražiti njegove posljedice, istražiti kako se može mijenjati jakost struje u strujnom krugu, izraditi bateriju od limuna i mjeriti struju i napon multimetrom.
Učenici će na radionici izrađivati punjene ukrase od filca tako da će rezati razne oblike od filca, spajati ih, puniti poliesterskim vlaknom te ručno šivati rubove. Razvijat će finu motoriku, vježbati preciznost, strpljenje te naučiti ili usavršiti tehniku ručnog šivanja šivaćom iglom i debljim koncem.
Učenici će obraditi tekst Himne Škole te skupno muzicirati instrumentima Orff instrumentarija (ritamske i melodijske udaraljke).
3. i 4. sat
Učenici će se upoznati s nogotenisom, poznatim i kao foot tennis ili soccer tennis, dinamičnom sportskom igrom koja kombinira elemente nogometa i tenisa. Igra se na terenu s mrežom, a igrači koriste noge, glavu i tijelo kako bi prebacili loptu preko mreže.
Učenici će učiti kako Sherlock Holmes rješava zagonetke, osmišljavat će vlastite zagonetke i scenarije, glumiti, a na kraju snimiti kratki video svoje istrage.
In this workshop pupils will be encouraged to get creative and work together to develop teamwork skills, including communication, patience and respect.
Učenici će naučiti što je parlaonica kao oblik usmene rasprave te razlikovati pojmove teza, argument i protuargument, raspravljat će o temama iz svakodnovnoga života , vježbatiizražavati stavove, kvalitetno ih argumentirati, ali i dokazima i obrazloženjima pobijati stavove s kojima se ne slažu.
Učenici će, nakon odgledanog kratkog dokumentarnog filma o projektu Marijinih obroka, osmisliti način kako pomoći podići svijest o potrebi solidarnosti s vršnjacima koji žive u neimaštini i siromaštvu te osvijestiti važnost obrazovanja za preživljavanje u zemljama trećeg svijeta.
Učenici će upoznati razvoj brojeva kroz povijest, zapis brojeva u raznim kulturama, naučiti pisati brojeve hijeroglifima, pisati brojeve sustavom indijanskog plemena Maya i pozabaviti se dešifriranjem brojeva zapisanih različitim brojevnim sustavima.
Učenici će se upoznati s osnovama umjetne inteligencije i samostalno izraditi jednostavnog chatbota. Steći će osnovna znanja o umjetnoj inteligenciji, razviti logičko razmišljanje i kreativnost, naučiti osnove programiranja, a na kraju radionice predstaviti i testirati svog chatbota.
Učenici trebaju donijeti jednu staru razglednicu iz bilo kojeg kraja Republike Hrvatske.
Razglednicu će smjestiti na slijepi povijesni zemljovid, a kulturni spomenik ucrtati na lentu vremena.
Učenici će kroz zanimljiva mjerenja i pokuse te računanje i prikaz dobivenih podataka ponoviti i proširiti postojeća znanja iz sljedećih tema: Mjerenje duljine i mase, Određivanje volumena pravilnih i nepravilnih tijela, Korpuskularnost i Električni strujni krug.
Učenici će radom u grupama spajati strujne krugove sa žaruljama i LED diodama i istražiti razlike, izazvati kratki spoj u strujnom krugu i istražiti njegove posljedice, istražiti kako se može mijenjati jakost struje u strujnom krugu, izraditi bateriju od limuna i mjeriti struju i napon multimetrom
Učenici će na radionici izrađivati punjene ukrase od filca tako da će rezati razne oblike od filca, spajati ih, puniti poliesterskim vlaknom te ručno šivati rubove. Razvijat će finu motoriku, vježbati preciznost, strpljenje te naučiti ili usavršiti tehniku ručnog šivanja šivaćom iglom i debljim koncem.
Učenici će obraditi tekst Himne Škole te skupno muzicirati instrumentima Orff instrumentarija (ritamske i melodijske udaraljke).